pondelok 23. mája 2011

Niekoľko slov mojim prípadným priaznivcom

Nie som v takom veku, aby som ovládala bezproblémovo rôzne možnosti internetu a internetovej komunikácie, a preto prosím o toleranciu ku chybám, ktoré sa mi vyskytnú v texte, či už pre celkovú únavu, alebo pre nejaký krok, ktorý som urobila nesprávne.

Svoju stránku som  vytvorila preto, aby som mohla zverejňovať vlastné, celé desaťročia trvajúce boje s mocou - s tými, ktorí ju v tomto štáte majú v skutočnosti v rukách a zneužívajú ju na dosahovanie svojich špinavých cieľov , vedomí si toho, že sa im nik nepostaví do cesty, pretože sú navzájom tak poprepájaní, že obyčajný človek o tom ani netuší.
Prosím tiež, aby ste sa nehnevali, keď nebudem odpovedať na prípadné reakcie, ktoré mi adresujete. Nielen znalosti počítačových možností, ale ani zdravotný stav mi neumožňuje vyčerpávať sa ešte aj zbytočnými polemikami s možnými provokatérmi, ktorí budú na moju adresu kydať špinu za odvahu zverejniť  podlosti ich chlebodarcov.

Dúfam, že v dohľadnej dobe sa mi podarí dopracovať k tomu, že budem môcť umiestniť na stránku všetky texty - odpovede a rozhodnutia "všemohúcich", ktoré v priamom "prenose" potvrdia to, čo na stránku umiestňujem. Možno niektoré písomnosti po obsahovej stránke budete môcť využiť pri vlastných postupoch proti tým, ktorí nám otravujú život svojimi  eštebácko-mafiánskymi praktikami.