utorok 18. septembra 2012

Takto zaujímajú problémy občana s políciou SR ich kontrolný orgán - MV SR, sekciu kontroly a inšpekčnej služby

Dňa 30. 8. 2012 som odoslala do rúk ministra vnútra Kaliňáka list. Obrátila som sa na neho so žiadosťou, aby prispel k dôkladnému prešetreniu postuu polície v Liptovskom Mikuláši, ktorá koná vo veci  môjho prečinu údajného  ohovárania MUDr. Poloncovej, údajnej znalkyne z odboru psychiatrie.

Už zo stručného popisu priebehu vyšetrovania a priložených kópií, ako aj pri použití zdravého rozumu, ale najmä nezaujatosti a zodpovedného prístupu k problémom občanov musí byť každému zrejmé, že v mojom prípade hrá úlohu skrytá korupcia a previazanosť všetkých zúčastnených.
Požiadala som, aby si  kontrolný orgán vyžiadal na preverovanie celý spis, a ak  je možné, aby boli z veci vylúčené orgány v Liptovskom Mikuláši.

Vyjadrila som nádej, že mi nebude poslaná iba formálna odpoveď, ale postup policajného orgánu v LM dá minister prešetriť.


Dňa 17. 9. 2012 mi bola doručená odpoveď MV SR - sekcia kontroly a inšpekčnej služby  pod č. SKIS-OO2-2012/002733-002, datovaná 10. 09. 2012, podpísaná "plk. Ing. Ivan Ševčík, generálny riaditeľ".

Obsahom písomnosti je upovedomenie, že vec postúpili na ďalšie konanie na Okresnú prokuratúru v Liptovskom Mikuláši.

Priznám sa, že mi nad takouto ľahostajnosťou zostáva stáť rozum.

Čítal vôbec niekto na SKIS môj list podrobne? Asi ťažko, pretože inak by nemohol odoslať na vybavovanie podanie tam, kde už moje sťažnosti proti postupu vyšetrovateľa boli, o kom mám podozrenie, že sa správa v pozadí rovnako zaujato a  z môjho pohľadu korupčne,  kde predstaviteľ orgánu ignoruje fakty, a kde je možné tušiť, že prihliada na známosť s osobou zvanou Vladimír Janičina, ktorý patrí do zboru justičnej a väzenskej stráže.

A tak sa zasa začína blúdenie v kruhu dookola - presne v duchu intencií slovenskej polície: kto nejde s nami, ide proti nám.

V tomto štáte si obyčajný človek robí zbytočnú nádej, že sa niekde dovolá spravodlivosti.

Polícia, prokuratúra a súdy nám denne dokazujú svoju vysoko spoľahlivú súčinnosť, akej sú schopní, keď ide o potláčanie práv tých, ktorých by mali v prvom rade ochraňovať v tom zmysle, v akom sa prezentujú.

Nezáujem, nadržiavanie si  a  vzájomné zakrývanie nezákonných postupov svojich "spolupracovníkov", pretože musia predsa rátať s tým, že nikdy nevedia, ktorý ktorého bude potrebovať! Neraz na zakrytie vlastných podlostí.

A pokojne za svoje "výkony" berú nemalé peniaze od štátu. Zo štátneho rozpočtu, do ktorého prispievajú aj mnohé obete ich nezákonných postupov a ľahostajných - ignorantských prístupov.