streda 25. apríla 2012

Vysvetlíte mi , páni vyšetrovatelia z kriminálky v LM , prečo ste, alebo kto urobil z mojej matky pobehlicu?

Pri nazeraní do spisu č. ORP-295/OVK-LM-2 som našla Odpis registra trestov s dátumom vyhotovenia 19. 1. 2012.

Ako žiadateľ je uvedený  mjr. Mgr. Daniel Stano, sprostredkovateľ Lucia Lizúchová.
Čas vyhotovenia je uvedený 14:21:50, kód RT MI033EB89J30.

V kolónke Meno a priezvisko otca som našla uvedené "Stotáň".

Pýtam sa verejne, kto si dovolil urobiť z mojej matky pobehlicu, ktorá ma zrejme mala s niekým iným, keď mojím legitímnym otcom bol MUDr. Š. Š.?!

Alebo mi chcete, všemohúci, privesiť na krk nejakého kriminálnika, aby ste spochybnili ešte viac dôveryhodnosť mojej osoby ako starosta obce V. Janičina vo svojej Správe o povesti z 24. 1. 2012, ktorá je jasne účelovo zameraná proti mne ako nástroj vyrovnávania si osobných účtov so mnou zo strany "pána" starostu?

Zrejme ste potrebovali  nazháňať na mňa "dôkazy" pre odôvodnenie trestného stíhania cez  intrigánov, keďže záznam v registri trestov  GP SR vám oznamuje, že ho mám čistý!