streda 25. apríla 2012

Obdivuhodné výkony liptovskomikulášskej kriminálnej polície

Moje trestné oznámenie podané na MUDr. Elenu Poloncovú, znalkyňu z odboru psychiatria, pre nepravdivý znalecký posudok pod č. ORP-134/OVK-LM-2011 bolo vybavené pomerne rýchlo - "krátkou cestou". Polícia mi vôbec nedala možnosť predložiť žiadne dôkazy, aby nebola príležitosť a dôvod sa vo veci podrobnejšie "hrabať". Pretože kam by "sme to prišli", keby  akási Šidlová  náhodou dokázala MUDr. Poloncovej, že konala protizákonne.

Napriek tomu, že do spisu je založený znalecký posudok v kópii, ako aj moje námietky proti jeho obsahu podrobnejšie rozobraté v mojom oznámení, ktoré som urobila na PPZ v Bratislave.

Žiaľ, bývalý policajný prezident Spišiak nevidel dôvod, aby prípad bol vyšetrovaný mimo Liptovského Mikuláša a  žilinského kraja. Dnes sa ukazuje, že moje predpoklady o tom, ako bude prebiehať vyšetrovanie v mieste, kde má možnosť MUDr. Poloncová vyšetrovanie ovplyvňovať, boli správne.

A tak som sa stala napokon trestne stíhanou ja - za údajné ohováranie MUDr. Poloncovej, keď som si dovolila nečinnosť polície v L M a špinavosť MUDr. Poloncovej zverejniť.

A to by ste mali vidieť, akú iniciatívu v tejto veci  pod č. ORP-295/OVK-LM-11 polícia v L M vyvíja! Dôsledne sa zaoberá ešte aj tým, kde som kedy stála s plagátom, a kapcióznych otázok zo strany vyšetrovateľov ( ktorí sa striedajú ) pri mojom výsluchu, i výsluchu svedkov  môžem vymenovať viac, ako som položila ja policajtke M P v  LM Čupkovej.

Jednoducho - treba ma za každú cenu postaviť pred trestný súd - mne iné z toho nevychádza. Pre ukojenie márnomyseľnosti kritizovaných policajtov, starostu obce Dúbrava V. Janičinu, ale najmä samotnej MUDr. Eleny Poloncovej, ktorá so zarážajúcou drzosťou zapiera, že spáchala podlosť, na ktorú som si verejne dovolila upozorniť!  A ona sa ešte cíti poškodenou!!!
Istá si v tom, že nemám ako dokázať, že mi nevrátila časť zdravotnej dokumentácie, ktorá dokazovala môj stav v období, ktoré mala posudzovať - posudzovať v súčinnosti so  znalcom imunológom a psychológom, čo neurobila.

Aký mala  spomenutá policajná zložka dôvod dňa 13. 6. 2011 vypočúvať MUDr. Poloncovú na Obecnom úrade v Hutách zostáva záhadou - nielen mne, ale aj mnohým iným, ktorí sa na zápisnicu pozreli.

Okresné riaditeľstvo PZ - OKP v LM zjavne pracuje v plnom nasadení. Na zápisnici je podpísaný ako vyšetrovateľ mjr. Ing. Halaj, prítomná pri úkone Lizúchová, ako vypočutá MUDr. Elena Poloncová. 
Podpismi  na zápisnici  všetci teda potvrdzujú, že vykonávali výsluch MUDr. Poloncovej na Obecnom úrade v Hutách!

Zo zápisnice je zrejmé, že celý štáb sa odobral na Obecný úrad do Hút, aby mohol nerušene "pracovať".

Ktovie prečo?